Sunday, May 17, 2009

ok la tu..

> Seorang lelaki bernama Amat yang
> baru saja menjalani malam pertama
> bersama isteri barunya,
> menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang
> sahabatnya, Mohd.
> Jamil.
>
>
> "Wah, gila juga! Ternyata memang benar,"
> ujar Amat. "Kebiasaan yang
> sering kita lakukan ketika masih
> bujang, boleh berulang pada malam
> pengantin."
>
>
> "Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku
> semalam?" si Mohd. Jamil ingin
> tahu.
>
>
> "Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku
> suka melanggan
> perempuan?."
>
>
> "Ha'ah. Tapi bukan ke
> kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas
> berkahwin?"
> "Memang la. Tapi aku
> tersilap buat something
> semalam."
>
>
> "Ye ke? Apa yang kau dah buat?"
> "Kau tau, masa malam
> pengantin semalam, setelah selesai melakukan
> hubungan, dalam keadaan mamai,
> tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri
> aku."
>
>
> "Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil
> terperanjat.
>
>
> "Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak
> buat macamana.."
> jawab
>
>
> Amat dengan muka
> mencuka.
>
>
> "Habis, bagaimana? Isteri kau marah
> ke?"
>
>
> "Itulah masalahnya," Amat menjawab.
> "Dalam keadaan separuh sedar
> dia
>
>
> menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi
> ya'...!"

0 comments:


kakikukekokkekiri...-| © 2009. e|eYes Sponsored by: e|eYes